Opcje widoku
Podkreślenie linków
Reset

Wycieczka do Torunia

6 czerwca klasy: 3c i 4a wyruszyły na dwudniową wycieczkę autokarową do Torunia.  O godz. 7.30 w znakomitych humorach, spakowani wyjechaliśmy w nieznane. Pierwszym punktem naszego zwiedzania był zamek rycerski w Golubiu Dobrzyniu. Pani przewodnik przybliżyła nam jego historię. Następnie zatrzymaliśmy się w Jura Parku w Solcu Kujawskim. Jedną z jego atrakcji jest park miniatur – Polska w miniaturze – na który składają się 23 miniatury zabytkowych budowli, które wykonano z niezwykłą dbałością o szczegóły.  Z zainteresowaniem obejrzeliśmy również seans filmowy w kinie 5D zatytułowany „Dino safari”, na którym poczuliśmy się jak na prawdziwym safari. Zostaliśmy zabrani w niesamowitą podróż po parku jurajskim. Po drodze spotkaliśmy największe i najniebezpieczniejsze z dinozaurów, jakie kiedykolwiek zamieszkiwały naszą planetę. Po wizycie w parku rozrywki przyszedł czas na nocleg, na który pojechaliśmy do Kruszwicy do Zajazdu u Piasta Kołodzieja. Tam zjedliśmy pyszną kolację i zostaliśmy zakwaterowani w pokojach. Wieczór minął szybko na miłych rozmowach i zabawach. Następny dzień rozpoczęliśmy spacerem nad jezioro Gopło. Potem autokarem pojechaliśmy do Torunia. Zwiedziliśmy toruńską starówkę i posmakowaliśmy pysznych lodów. W Muzeum Piernika własnoręcznie stworzyliśmy swoje autorskie pierniki, które po upieczeniu panie wychowawczynie rozdały nam jako pamiątkę z wycieczki. Kolejny punkt to Planetarium, w którym obejrzeliśmy seans o kosmosie. Po zjedzeniu obiadu wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Pod szkołą zaparkowaliśmy o godz. 19.00. Z wycieczki pozostaną nam miłe wspomnienia.

Data dodania: 2023-06-13 20:21:48
Data edycji: 2023-06-13 20:25:06
Ilość wyświetleń: 257

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

„Dawać zdrowie i radość poprzez gry w słońcu i na powietrzu”